Технічне навчання
працівників
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ АВТОСЕРВІСУ
У нашому навчальному центрі ми пропонуємо широку програму практичної та теоретичної підготовки для автосервісів.
Тренінги відбуваються у сучасному навчальному центрі Inter Cars Горенка, і складаються з теоретичних та практичних занять.
Тренери — люди, які мають практичний та теоретичний досвід проведення тренінгів для автосервісу. Наприкінці кожного навчання проводиться тестування. Результати випробувань надсилатимуться клієнту по е-mail за запитом. Це дозволяє оцінити рівень та планувати професійний розвиток спеціалістів. Учасники отримують іменні дипломи про участь у відповідному тренінгу.
ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВКА ПРАЦІВНИКІВ
Учасник має обов’язково пройти 2 платних навчання протягом року після підписання Угоди про співпрацю. Знижка 50% на опалту навчання.
Перше навчання — «Управління сервісом»: • стандарти обслуговування клієнтів; • стандарти зовнішнього вигляду автосервісу; • продаж послуг автосервісу;
Друге навчання — це технічний тренінг на Ваш вибір.
Рекомендовані
функціональні стандарти
• друк замовлення на ремонт, що містять: дані клієнта та його підпис, дані транспортного засобу, зауваження замовника та очікуваний термін реалізації послуги, дані стосовно виконання замовлення;
• використання програми для управління автосервісом;
• застосування захисних засобів для сидінь, керма і т.п.
• дотримання чистоти у Зоні Обслуговування Клієнтів, навколо сервісу та в ремонтній зоні;
• забезпечення стандартів прийому, ремонту та видачі ТЗ клієнту (в т.ч. з опцією тестування авто після ремонту).
Наявність оригинальних та мультибрендовох комп. діагностік
Забезпечення необхідним фірмовим обладнанням та інструментом
Наявність кваліфікованого персоналу
Виконання гарантійних забовязань
Наявність відділу запчастин і теплого складу.
Відвідування семінарів для підвищення кфаліфікації персоналу