ЯК ПРИЄДНАТИСЯ ДО Q-SERVICE TRUCK
1.
Заповни контактну форму на сайті або зголоси бажання приєднатися до мережі своєму регіональному представнику ІС
2.
Зачекай на контакт з нашим представником - обговоримо деталі і проведемо аудит
3.
Підпиши з нами договір і використовуй переваги приєднання мережі
ПЕРЕВАГИ ПРИЄДНАННЯ ДО МЕРЕЖІ
Технічна підтримка
Докладніше
Навчання
Докладніше
Робочий одяг
Докладніше
Програмне забезпечення
Докладніше
Обладнання майстерні
Докладніше
ВИМОГИ ДО МАЙСТЕРЕНЬ
Технічне навчання
працівників
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ АВТОСЕРВІСУ

У нашому навчальному центрі ми пропонуємо широку програму практичної та теоретичної підготовки для автосервісів.
Тренінги відбуваються у сучасному навчальному центрі Inter Cars Горенка, і складаються з теоретичних та практичних занять.
Тренери — люди, які мають практичний та теоретичний досвід проведення тренінгів для автосервісу. Наприкінці кожного навчання проводиться тестування. Результати випробувань надсилатимуться клієнту по е-mail за запитом. Це дозволяє оцінити рівень та планувати професійний розвиток спеціалістів. Учасники отримують іменні дипломи про участь у відповідному тренінгу.

ТЕХНІЧНА ПІДГОТОВКА ПРАЦІВНИКІВ

Учасник має обов’язково пройти 2 платних навчання протягом року після підписання Угоди про співпрацю. Знижка 50% на опалту навчання.
Перше навчання — «Управління сервісом»: • стандарти обслуговування клієнтів; • стандарти зовнішнього вигляду автосервісу; • продаж послуг автосервісу;
Друге навчання — це технічний тренінг на Ваш вибір.
Рекомендовані
функціональні стандарти
• друк замовлення на ремонт, що містять: дані клієнта та його підпис, дані транспортного засобу, зауваження замовника та очікуваний термін реалізації послуги, дані стосовно виконання замовлення;
• використання програми для управління автосервісом;
• застосування захисних засобів для сидінь, керма і т.п.
• дотримання чистоти у Зоні Обслуговування Клієнтів, навколо сервісу та в ремонтній зоні;
• забезпечення стандартів прийому, ремонту та видачі ТЗ клієнту (в т.ч. з опцією тестування авто після ремонту).
Наявність оригинальних та мультибрендовох комп. діагностік
Забезпечення необхідним фірмовим обладнанням та інструментом
Наявність кваліфікованого персоналу
Виконання гарантійних забовязань
Наявність відділу запчастин і теплого складу.
Відвідування семінарів для підвищення кфаліфікації персоналу
Приєднатися
Заповни контактну форму, або вишли інформацію на е-мейл [email protected] ми звяжемося з Тобою.
Телефон
*
- Обов'язкові поля
Завантаж і заповни анкету кандидата. Анкета буде потрібна в наступному кроці приєднання до мережі.
Анкета кандидата